Fladder in Cullowhee!

En weer twee weken later..

Tsjah, even geen weblog, want ik heb genoeg te doen vandaag, maar een aantal mensen hebben om mijn adres gevraagd. Dus bij deze:

Western Carolina University
245 Memorial Drive, Suite 9820
Cullowhee, NC 28723
United States of America

A.s. vrijdag is mijn 22e verjaardag maar dan gaan we met z'n allen kamperen, dus ik ben dat weekend niet op Skype/Facebook etc! Duim voor me dat het weer goed blijft en we niet opgevroten worden door een beer a.u.b. ;). Dat wordt nog wat, al die alcohol mee de berg op sjouwen hehe.

Reacties

Reacties

Simone

Superleuk om over je avontuur in Amerika te lezen! Echt tof dat je al veel mensen hebt met wie je op kunt trekken die ook van het feesten zijn :)
Alleen jammer van de noordpooltemperatuur op je kamer (ik zou daar ook absoluut niet tegen kunnen), maar je vindt daar vast wel wat op.
Geniet van het lekkere weer daar, echt fijn dat het daar nog zo warm is: hopelijk is het lekker weer van t weekend en ik wens je succes met de beren ;)
Alvast een fijne verjaardag en maak er wat leuks van!
xxx

Lotka

Hey wat leuk, ik wist niet eens dat je een weblog had!!

Joop B

Hi Hilde alvast gefeliciteerd ik zal alvast zo,n Sint Bernhard Hond met groete rumkruik naar je opsturen als Cadeau Groeten van Hier X X X

Joop B

ach ach wat een spelfouten

Joop B

Ik zie dat het goed gaat met Fluffy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!