Fladder in Cullowhee!

New York City!!!

Okay ik weet dat ik mijn weblog grondig heb verwaarloosd, sorry! Heb ondertussen weer heel veel meegemaakt.. Vorige week zijn we naar New York geweest tijdens Fall Break, dat was echt super gaaf. Ik ben samen met Ine, Sophie, Jorge en de 2 Martins uit Noorwegen en Denemarken gegaan :). Qua toeristendingen hebben we onder andere de Empire State Building, Rockefeller Center, MoMa, Metropolitan Museum en Museum of Natural History gezien en een aantal keer door Central Park gelopen (dat trouwens een stukje groter is dan ik dacht ;)). Zijn ook nog een paar avonden uit geweest (in Webster Hall draaiden ze techno etc. dus ik heb weer even mn batterij opgeladen qua fatsoenlijkige muziek en uit mn dakkie gaan) dus weer genoeg dronken momenten meegemaakt! ;) Ook nog even een shitload aan geld uitgegeven in de winkels daar dus het is maar goed dat ik mijn meal plan hier van tevoren heb betaald anders moest ik nu op droog brood en water leven! Nog steeds niet helemaal bijgekomen van de reis, zit hier een beetje te knikkebollen dus dat wordt een rustig weekend denk ik. Zal later nog even de foto's van NYC online zetten :).

Over die drinking policy hier: het werkt gewoon niet! Heb nog nooit zo'n stelletje bezopen mafketels gezien (ik drink zelf ondertussen iets minder want na 3 katers waarvan 1 echt HEEL ERG doe ik mn lever ff een plezier..). Lach me iedere keer weer kapot. Mag me wel in de handjes wrijven met de mensen hier, ze zijn over het algemeen zo grappig, leuk en gezellig en aah IK WIL NIET WEG OVER 2 MAANDEN :(:(. Ik begin er nu al rekening mee te houden dat ik al over de helft van mijn tijd zit. Klotenn.

Nou dan ook maar ff over school hebben. Voor degenen die denken dat het alleen maar party party is hier: ik heb mooi een 100 op mijn essay voor African American Literature & History gehaald en een 98 op mijn midterm voor Forensic Biology. Moet mijn andere midterm nog terug krijgen, ben benieuwd wat ik daarvoor heb gehaald. Volgende week ga ik echt beginnen met mijn project, eerst de kit valideren en dan met tandpoeder aan de gang (dat stinkt trouwens echt, tanden malen :s.. niet om aan te raden).

Nu weer een film kijken, dus ik peer m. Ajuus en tot over een maand weer! ;)

Reacties

Reacties

Peter Ubachs

Haai Hilde,
wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Wel niet zoveel drinken he ;-)
Groetjes uit Den Haag!

Joop Barber

Hai Hilde eindelijk dan een teken van leven , ik vind het leuk dat je zoveel ziet van New-york , en als het je bevalt waarom blijf je daar niet steken , geen spijt hebben later , H.Groetjes Joop .

Ine

Hahaha jij ook al zo goed bijgehouden zie ik nou! ;)

Hilde

Zeker weten haha ;). Oeps :P.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!